Antin Autokoulu Nurmes

Vaihda toimipaikkaa

Opetuskielet:

suomi

Tervetuloa Antin Autokoulun Nurmes toimipisteelle. Tutustu kursseihimme ja ilmoittaudu mukaan autokouluun, jota jopa 98 % asiakkaista suosittelee.

Nurmeksen toimistopalvelut

Toimipaikkakohtaiset ajanvaraukset ja peruutukset sekä tutkintoasiat.

Osoite ja aukioloajat

Meillä ei ole kiinteitä toimitiloja Nurmeksessa. Teoriatunnit järjestetään netissä, ja ajotunnit alkavat ajotuntipysäkeiltä. Sinun ei siis tarvitse koskaan tulla autokoululle vaan me tulemme luoksesi..

Laskutuspalvelun aukioloajat.

Valtakunnallinen asiakaspalvelu

Yleisiä kysymyksiä ajokorttiin ja autokoulun kursseihin liittyen.

Ajotuntipysäkit

Meillä on Nurmeksessa useita ajotuntipysäkkejä, joista ajo-opettaja hakee sinut ajotunnille. Löydät kaikki pysäkit alla olevasta kartasta.

ABC Nurmes

Välitie 2

Hotel Bomba

Tuulentie 10

Torikatu 2

Tokmanni Nurmes

Teollisuustie 20

Riveria

Nurmeksenkatu 11

Porokylän koulu

Mähköntie 19

Nurmeksen Toimintakeskus

Mottikatu 1-5

Kötsintie 2

Kirkkotie 1

Toimipaikan palvelut

Henkilöautolla

Suorita ajokortin sitten autokoulussa tai opetusluvalla – meiltä löydät varmasti sopivan kurssivaihtoehdon.

Opetusluvalla

Lain vaatima pakollinen opetus opetuslupaoppilaille sekä vapaaehtoiset lisäpalvelut.

Mopolla

Kurssit ja mopo-opetukseen. Ajo-opetusta järjestämme teiden ollessa sulana ja teoriatunteja myös talvella.

Moottoripyörällä

Kurssit kaikkiin moottoripyörä­korttiluokkiin (A1, A2 ja A) ja korotuskursseihin.

Traktori

T-kortti traktoria, mönkijää ja moottorikelkkaa varten.