Valitse autokoulun sijainti

Opetuslupapalvelut

Oletko suorittamassa henkilöauton ajokorttia opetusluvalla? Sinun täytyy suorittaa pakollisena muutama teoria- ja ajotunti autokoulussa. Voit ostaa nämä koulutukset Antin Autokoulusta.

Pakollisen opetuksen lisäksi voi ostaa meiltä myös opetuslupaopettajan oppikirjan, opetuspolkimen ja teoriakoeharjoitteluohjelman. Vaivattomin tapa aloittaa opetuslupa-opetus onkin ostaa Antin Autokoulun ainutlaatuinen Opetuslupapaketti.

Pakollinen koulutus autokoulussa

Valitse ensin sinua lähin Antin Autokoulun toimipaikka niin näet tarjolla olevat kurssit ja hinnat.

EAS-koulutukset

Opetuslupaoppilaan täytyy suorittaaa EAS-koulutus, jos hänellä ei ole mitään aikaisempaa ajokorttia (kuten mopokorttia). EAS, eli ensimmäisen ajokortin suorittajan koulutus sisältää neljä nettiteoriatuntia.

Kaikki Antin Autokoulun EAS-koulutukset on mahdollista suorittaa joko autokouluopettajan pitäminä etäluentointa (virtuaaliteoriat) tai omaan tahtiin itseopiskeluna (verkkoteoriat). Saat ilmoittautumisen jälkeen ohjeet molempia suoritustapoja varten.

EAS-koulutus + ohjelma teoriakoe­harjoitteluun

Sisältää teoria­koe­harjoittelu­ohjelman

84 *

* = Hinta voi vaihdella toimipaikoittain.

Kurssi sisältää EAS-koulutuksen teoriatunnit ja harjoitteluohjelman teoriakoetta varten. HUOM! Teoriakoeharjoittelu ohjelma on käytössä niin kauan kuin EAS-koulutus on kesken. Harjoitteluohjelma sulkeutuu 60 päivää EAS-koulutuksen viimeisen tunnin suorittamisen jälkeen.

EAS-koulutus

54 *

* = Hinta voi vaihdella toimipaikoittain.

Kurssi sisältää vain pakollisen EAS-koulutuksen verkkoteoriatunnit.

Lisäpalvelut opetuslupaopetukseen

Osta täydellinen Opetuslupapaketti, joka sisältää kaiken tarvittavan

Tiedätkö, että tarvitset nämä kaikki, kun suoritat ajokorttia opetusluvalla?: jarrupoljin, takakolmio sekä opettajan ulkopuolinen taustapeili opetusautoon, EAS-koulutus, Riskientunnistamiskoulutus, teoriakoeharjoitteluohjelma, viranomaislomakkeet.

Kun ostat Antin Autokoulu ainutlaatuisen Opetuslupapaketin saat nämä kaikki ja vielä vähän enemmän yhdessä paketissa.

30 päivän 100% rahat-takaisin-takuu!

Tieto opetuslupaopetuksesta

Olemme koonneet kattavan ohjeen ja täydellisen opetuslupapaketin, jolla sinun on helppo aloittaa ja toteuttaa opetuslupaopetus. Lue tämä ohje alusta loppuun huolellisesti ennen kuin aloitat ja tilaa sen jälkeen opetuslupapakettimme. Tämä ohje auttaa sinua välttämään monta yleistä virhettä ja säästää aikaasi.