Sopimusehdot

Sopimusehdot, jotka oppilas hyväksyy ilmoittautumisen yhteydessä.

Tiivistelmä Antin Autokoulun peruutusehdoista ja mahdollisista lisäkustannuksista

Tilauksen peruutusehto ja sopimuksen muodostuminen

Tehdessään tilauksen antinautokoulu.fi-sivustolla oppilas ja mahdollinen muu maksaja ovat hyväksyneet tilauksen ehdot, kuten maksuvelvollisuuden, peruutuskäytänteet ja viralliset sopimusehdot. Sopimussuhteen katsotaan syntyneen Antin Autokoulun ja tilaajan sekä maksajan välille tilausvahvistuksesta alkaen.

Tilaus tulee olla maksettuna kokonaisuudessaan ennen ajokoetta (jos tilaus johtaa tutkintoon).

Kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän peruutusoikeus ilman kustannuksia

• alkaa tilausvahvistuksen vastaanottamisesta sähköpostiin
  • koskee ajo-oikeuteen tai kuljettajantutkintoon johtavia koulutuskokonaisuuksia
  • raukeaa, kun oppilas ottaa tilaamansa palvelun käyttöön
  • ei koske pelkästään digitaalisesti toimitettavaa sisältöä, kuten EAS-kurssia, koska käyttäjätunnukset aktivoidaan ja siten palvelun suorittaminen aloitetaan välittömästi ilmoittautumisen tapahduttua

Peruutusoikeuden rauettua

Jos oppilas peruu tilauksen tai keskeyttää opinnot, hän on velvollinen maksamaan hinnaston mukaisen keskeytysmaksun ja annetusta opetuksesta syntyneet kulut. Jos ostetun kurssin tai palvelun kokonaishinta on alle hinnaston mukaisen keskeytysmaksun, keskeytysmaksu on kurssin tai palvelun hinnan suuruinen.

Sopimuksen aikaiset mahdolliset lisäkustannukset

Peruuttamaton ajotunti

Jos oppilas joutuu perumaan ajotunnin, se on tehtävä viimeistään edellisenä arkipäivänä klo 12.00 mennessä. Tämän jälkeen perutuista tai käyttämättömistä ajotunneista laskutetaan peruutushinta (simulaattorissa á 49 €, ajotunti tai simulaattori opettajan kanssa á 89 €). Jos oppilas sairastapauksissa toimittaa autokoululle sairauslomatodistuksen 7 vuorokauden sisällä peruutuksesta, emme laskuta myöhässä perutusta ajotunnista. Sairaustodistus lähetetään laskutukseen Turvapostin kautta.

Toimipistesiirto

Siirto toiseen Antin Autokoulun toimipisteeseen on mahdollinen. Asiaan liittyvistä käytännön toimenpiteistä ja aikatauluista sovitaan tapauskohtaisesti erikseen. Autokoululla on oikeus veloittaa oppilaan siirrosta toiseen toimipisteeseen voimassa olevan hinnaston mukainen palvelumaksu.

Muut paketteihin kuulumattomat maksut

Kurssipakettien hintoihin eivät sisälly:

• viranomaismaksut Ajovarmalle
  • lisäajotunnit ja muut erilliset palvelut
  • autokoulun ajoneuvon käyttö uusinta-ajokokeessa sekä
  • mahdolliset vahinkomaksut

Lisäajotuntien ja muiden erillispalveluiden maksut hinnoitellaan voimassa olevan Antin Autokoulun hinnaston mukaan.