Valitse autokoulun sijainti

Moottoripyörä­kortit A1, A2 ja A

Antin Autokoulussa tarjoamme mahdollisuuden hankkia moottoripyöräkortin kaikissa kolmessa luokassa: A1, A2 ja A.

Olemme suunnitelleet kurssitarjontamme erilaiset lähtötasot huomioiden, joten löydät meiltä varmasti juuri sinulle sopivan paketin. Tutustu moottoripyöräluokkiimme, valitse sinulle parhaiten sopiva kurssi ja ilmoittaudu mukaan.

Aloita matkasi moottoripyöräilijänä Antin Autokoulussa!

Moottoripyöräluokat

A1-kevytmoottoripyörä

A1-kortilla voit ajaa kevytmoottoripyörää, jonka sylinteritilavuus on enintään 125 cm3 ja teho enintään 11 kW. Ikäraja A1-kortissa on 16 vuotta.

A2-moottoripyörä

A2-kortilla voit ajaa moottoripyörää, jonka enimmäisteho on 35 kW ja teho-painosuhde enintään 0,2 kW/kg. Ikäraja A2-kortissa on 18 vuotta.

A-moottoripyörä

A-kortilla voit ajaa kaikkia moottoripyöriä. Ikäraja A-kortissa on 20 vuotta, jos sinulla on ollut A2-kortti vähintään kaksi vuotta, muuten ikäraja on 24 vuotta.