Maksuehdot ja -tavat

Kurssille ilmoittautuminen ja autokoulun aloittaminen on vaivatonta ja turvallista. Kurssimaksun voi suorittaa verkkopankin kautta, luottokortilla tai mobiilimaksun avulla. Laskutus- ja osamaksuvaihtoehdot ovat saatavilla yhteistyössä SVEA Bankin kanssa.

Maksuvaihtoehdot

Maksu osissa

Voit maksaa kurssin useammassa erässä SVEA-erämaksulla.

• Laskutus tapahtuu kuukausittain tasaerissä
  • Luottoa 50 – 2200 eurolle
  • Saat maksuaikaa 3 – 36 kuukautta
  • Ei takaajia eikä vakuuksia
  • Hakijan on oltavat vähintään 24-vuotias
  • Voit halutessasi maksaa alkuperäistä maksuaikataulua nopeammin ilman lisäkuluja

SVEA-erämaksua haettaessa tehdään luottopäätös, jonka yhteydessä luoton myöntäjä SVEA Bank tarkistaa osoite- ja luottotietosi. Lisätietoa laina- ja toimitusehdoista löydät täältä.

Haluatko maksaa ilman korkoa?

Jos etsit korotonta maksutapaa, jossa on vain joitakin eriä, valitse lasku maksuvaihtoehdoksi. Kurssista riippuen voit jakaa laskun 1-4 maksuerään, maksaen sen mukavasti opintojesi edetessä.

Luoton määräAlle 500 eurYli 500 eur
Korko19,95 %19,95 %
Avausmaksu5 €
KäsittelykuluKorkeintaan 0,01 % alkuperäinen pääoma / päivä

Laske lainan kuukausierä

Verkkomaksu

Verkkomaksu heti ilmoittautumisen yhteydessä on nopein ja vaivattomin keino suorittaa maksu.

• Käytössäsi useita eri maksuvaihtoehtoja, kuten verkkopankit, korttimaksut ja MobilePay.

Lasku 1-4 erässä

Voit maksaa kurssin myös korottomalla laskulla. Kurssista riippuen lasku jaetaan 1-4 maksuerään, joiden maksuaikataulu määräytyy kurssin suoritustahdin mukaan.

• Kurssimaksut jakautuvat seuraavasti:
    • Yhdessä erässä, jos kurssimaksu on alle 325 €.
    • Kahdessa erässä, jos kurssimaksu on 326–700 €.
    • Neljässä erässä, jos kurssimaksu ylittää 701 €.
  • Tutkintoon valmentavissa kursseissa kaikki maksut on suoritettava ennen tutkintoon osallistumista.
  • Saat ensimmäisen laskun, kun aloitat oppimisympäristön käyttämisen (teoriatunnit tai teoriakoeharjoittelu).
  • Alaikäisen oppilaan lasku lähetetään aina annettuun huoltajan sähköpostiin.
  • Tarvittaessa laskun voi muuttaa luotolliseksi erämaksuksi oppimisympäristössä myöhemmin.

Maksu- ja peruutusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus perua kurssi ilman kuluja 14 päivän kuluessa tilausvahvistuksen saamisesta. Voit peruuttaa tilauksen soittamalla tai sähköpostilla. 14 päivän veloitukseton peruutusoikeus päättyy aikaisemmin, jos aloitat kurssin kirjautumalla oppimisympäristöön tai varaat teoria- tai ajotunteja.

Jos olet alaikäinen, tarvitsemme huoltajan yhteystiedot, jotka kysytään ilmoittautumislomakkeella. Näin voimme ottaa yhteyttä esimerkiksi peruutustilanteissa, joissa huoltajan tavoittaminen on tarpeen.

Avaa sopimusehdot