EAS-koulutus

Sinun täytyy ostaa ja suorittaa Ensimmäisen ajokortin suorittajan koulutus, jos sinulle ei ole mitään aikaisempaa ajokorttia ja olet suorittamassa jotakin seuraavista:

• ajokorttia opetusluvalla
  • mopo- tai mopoautokorttia ja et suorita yhtään ajotuntia autokoulussa

EAS-koulutus on kertaluonteinen eli jos sen on kerran suorittanut, sitä ei tarvitse enää suorittaa.

EAS-koulutus sisältyy kaikkien Antin Autokoulun ajokortti­kursseihin.

Kurssivaihtoehdot ja hinnat

Kaikki Antin Autokoulun EAS-koulutukset on mahdollista suorittaa joko autokouluopettajan pitäminä etäluentointa (virtuaaliteoriat) tai omaan tahtiin itseopiskeluna (verkkoteoriat). Saat ilmoittautumisen jälkeen ohjeet molempia suoritustapoja varten.

EAS-koulutus + ohjelma teoriakoe­harjoitteluun

+Teoria­harjoittelu­ohjelma

Voit maksaa myös useammassa erässä

Kurssi sisältää EAS-koulutuksen teoriatunnit ja harjoitteluohjelman teoriakoetta varten. HUOM! Teoriakoeharjoittelu ohjelma on käytössä niin kauan kuin EAS-koulutus on kesken. Harjoitteluohjelma sulkeutuu 60 päivää EAS-koulutuksen viimeisen tunnin suorittamisen jälkeen.

Opetuskielet:

• suomi,
  • englanti,
  • ruotsi

EAS-koulutus

Voit maksaa myös useammassa erässä

Kurssi sisältää vain pakollisen EAS-koulutuksen verkkoteoriatunnit.

Opetuskielet:

• suomi,
  • englanti,
  • ruotsi

Kuinka EAS-kurssi etenee?

Ilmoittaudu Antin Autokoulun EAS-kurssille ilmoittautumislomakkeella. Lähetämme ilmoittautumisen jälkeen sähköpostiisi ohjeet kuinka pääset mukaan teoriatunneille.

EAS-kurssii kuuluu neljä nettiteoriatuntia, jotka voit suorittaa omaan tahtiin tietokoneella, tabletilla tai puhelimella. Verkko-oppitunnit ovat puhuttu suomeksi ja tekstitetty englanniksi tai ruotsiksi.

Teoriatunnit suoritetaan sähköisessä oppimisympäristössä, jossa voit harjoitella myös teoriakokeeseen sitä ajokorttiluokkaa varten, jota olet suorittamassa.

Kun EAS-koulutus on suoritettu ja kurssimaksu maksettu, löytyy todistus oppilaan omilta sivuilta oppimisympäristöstä.

Tarvitset todistusta teoriakokeeseen mennessä. Lisäksi opetusluvalla opiskelevan täytyy pitää EAS-todistusta mukana ajoharjoittelussa.

Tarvitsetko ajo-opetusta?

EAS-kurssieihin ei kuulu ajo-opetusta. Jos olet suorittamassa mopokorttia tai traktorikorttia, suosittelemme, että ilmoittaudut kurssille, joka sisältää EAS-teoriatuntien lisäksi ajo-opetusta. Näin varmistat turvallisuutesi liikenteessä.

Mopolla

Kurssit ja mopo-opetukseen. Ajo-opetusta järjestämme teiden ollessa sulana ja teoriatunteja myös talvella.

Traktori

T-kortti traktoria, mönkijää ja moottorikelkkaa varten.

Henkilöautokortti opetusluvalla?

Jos olet suorittamassa ajokorttia opetusluvalla eikä sinun täytyy EAS-kurssin lisäksi suorittaa autokoulussa Riskientunnistamiskoulutus.

Osta täydellinen Opetuslupapaketti, joka sisältää kaiken tarvittavan

Tiedätkö, että tarvitset nämä kaikki, kun suoritat ajokorttia opetusluvalla?: jarrupoljin, takakolmio sekä opettajan ulkopuolinen taustapeili opetusautoon, EAS-koulutus, Riskientunnistamiskoulutus, teoriakoeharjoitteluohjelma, viranomaislomakkeet.

Kun ostat Antin Autokoulu ainutlaatuisen Opetuslupapaketin saat nämä kaikki ja vielä vähän enemmän yhdessä paketissa.

30 päivän 100% rahat-takaisin-takuu!