Asiakaspalvelu

Antin Autokoulun asiakaspalvelu auttaa sinua kaikissa kysymyksissä seuraavasti:

ma-to 10.00-18.00, pe 10.00-15.00

info@antinautokoulu.fi

Antin Autokoulun toimipisteet

Voit olla meihin yhteydessä myös sivun alanurkassa olevan chatin kautta aukioloaikojen puitteissa (ma-to 10.00-18.00, pe 10.00-15.00).

Teoriatunnit ja -harjoittelu

Autokoulun teoria

Autokoulu alkaa pääsääntöisesti aina teoriatunneilla, ja ajotunneille pääsee vaadittavien teoriatuntien suorittamisen jälkeen. Teoriatuntien määrät vaihtelevat ajokorttiluokittain. Ei ennakkoilmoittautumista teoriatunneille, eikä luokkatilassa istumista, vaan voit hypätä kurssille aina valvomon aukioloaikoina! Tarvitset vain tietokoneen, tabletin tai kännykän, ja nettiliittymän laitteeseesi. Sisäänkirjautumiseen tarvittavat tiedot saat ilmoittautumisesi käsittelyn jälkeen.

Verkko-opiskelutunnit

Suorita teoriatunteja mistä haluat! Teoriatunteja voi suorittaa 8.00-22.00  (maanantaista torstaihin) sekä  8.00-16.00 (perjantaisin ja lauantaisin).

Teoriakoeharjoittelu

Varmista teoriakokeen läpipääsy harjoittelemalla rajoittamaton määrä teoriakoeharjoittelulla.

Simulaattoriajotunnit

Simulaattorivalvomo

Kaikissa simulaattoreihin liityvissä kysymyksissä sinua auttaa Simulaattorivalvomo:

ma-to 8.00-20.00, pe 8.00-18.00 ja la 10.00-14.00

Valvomo auttaa sinua simulaattoriajotunnin ongelmatilanteissa. Saat yhteyden valvomoon myös suoraan simulaattorista seuraamalla infonäytön ohjeita. Valvomossa sinua palvelee aina liikenneopettaja.

Valvomo ei vastaanota ajotuntien varauksia eikä perumisia.

Ajotuntien varaus ja peruminen

Ajotuntien varaaminen opettajan kautta

Jokaisella oppilaallamme on OmaOpettaja, jonka kanssa ensimmäisellä ajotunnilla tehdään henkilökohtainen suunnitelma opetuksen etenemisestä. Sovitte ajotunnin aikana yhteydenpitotavoista ja sinulle parhaiten sopivasta ajorytmistä. Voit varata yhteisesti sopimallanne tavoilla ajotunteja opettajasi kanssa.

Ajotunnin peruminen

Ajotunnin peruminen tulee tehdä edeltävänä arkipäivänä ennen klo 12 omalle opettajallesi – valvomo tai laskutustiimi ei vastaanota ajotuntien perumisia. Jos et peru ajoissa ajotuntia, järjestelmä lähettää sinulle laskun käyttämättömästä ajotunnista. Voimme hyvittää laskun sairauslomatodistusta vastaan (lähetä todistus Turvapostilla) 7 vuorokauden kuluessa ajotapahtumasta.

Laskutus ja maksaminen

Laskutustiimi

Laskutustiimi auttaa sinua, kun tarvitset laskullesi eräpäivän siirtoa tai sinun tulee sopia muutoksesta laskutustilanteeseesi.

Lähetä laskutukseen tai laskuun liittyvät muutospyynnöt Laskutusmuutoslomakkeella

Muissa tapauksissa: laskutus@antinautokoulu.fi tai 09 8870 4033 ma-pe 10.00-13.00

Sairaustapauksissa pystymme hyvittämään laskun käyttämättömästä ajotunnista sairauslomatodistusta (lääkärin tai terveydenhoitajan kirjoittama todistus) vastaan. Toimita sairauslomatodistus vain Turvaposti-palvelun kautta 7 vuorokauden sisällä. Tietoturvasyistä emme vastaanota sairauslomatodistuksia sähköpostitse.