Antin OPE-malli

OPE-mallimme on kehitetty varmistamaan, että jokainen oppilaamme saa parhaan mahdollisen opetuksen ja tuen matkallaan ajokortin suorittamiseen.

O – Opetuksessa keskitymme aina ajajaan. Olemme aidosti kiinnostuneita jokaisen oppilaamme viihtymisestä ja edistymisestä. Tunnistamme, että jokainen oppija on yksilö: oppimistyylit, tarpeet ja vahvuudet vaihtelevat. Tästä syystä olemme kehittäneet opetusmetodimme niin, että ne ovat mukautettavissa oppilaan yksilöllisiin tarpeisiin. Kokeneet opettajamme ovat sitoutuneet tukemaan jokaisen oppilaan oppimispolkua, tarjoten henkilökohtaista ohjausta ja kannustusta kaikkien vaiheiden aikana.

P – Pysäkkimallimme palvelee joustavasti oppilaiden tarpeita. Olemme laajentaneet toimintaamme useille paikkakunnille, ja hyödynnämme laajaa ajotuntipysäkkiverkostoamme tehokkaasti. Sen ansiosta oppilaan ei tarvitse käyttää aikaa ja nähdä vaivaa matkustaakseen erikseen autokoululle. Noudamme oppilaan suoraan mieluisalta ajotuntipysäkiltä, joustavasti läheltä. Tämä vähentää oppilaiden rasitusta ja tekee ajotuntien järjestämisen entistä helpommaksi ja kätevämmäksi.

E – Erinomainen asiakaskokemus on meille ydinarvo. Tarjoamme joustavan, mukavan ja laadukkaan oppimiskokemuksen jokaiselle oppilaallemme. Toimintamme perustuu oppimisen ja kehittymisen periaatteisiin. Eettiset ohjeemme takaavat, että sekä oppilaiden psyykkinen että fyysinen hyvinvointi on aina etusijalla. Kaikissa tilanteissa, myös yllättävissä, pysymme tyyninä, asiallisina ja ammattimaisina. Tavoitteenamme on luoda turvallinen ja kannustava oppimisympäristö, jossa jokainen oppilas voi kehittyä parhaalla mahdollisella tavalla.

OPE-mallimme on suunniteltu tukemaan jokaisen oppilaan ainutlaatuista matkaa ajokortin suorittamiseen, tarjoten joustavuutta, henkilökohtaista ohjausta ja korkealaatuista opetusta.