Asiakkaiden kokemuksia

Tuhannet asiakkaat ovat suorittaneet ajokortin onnistuneesti Antin Autokoulun 60-vuotisen historian aikana. Kyselyidemme mukaan yli 98 % heistä voisi suosittelee meitä ystävilleen.

Mulla oli myös aina aidosti hauskaa ajotunneilla

Olin lykännyt autokoulun aloittamista pelon takia, mutta kun tutustuin Antin Autokouluun niin rohkaistuin ja olenkin enemmän kuin tyytyväinen saamaani opetukseen. Näin pienen lapsen äitinä ja yrittäjänä suuri etu oli Antin Autokoulun joustavuus, kaikki oli aina helposti sovittavissa ja autokoulun pystyi suorittamaan omaan tahtiin. Antin Autokoulun lähipysäkki-malli oli myös huippu, jossa ajotunnin lähtöpaikaksi pystyy sopimaan esimerkiksi oman kodin edustan. Lähipysäkki-mallin ansiosta ajotunneille pystyi aina lähteä rennolla mielellä ja lisäksi siinä säästää paljon aikaa, kun ajo-opettaja tulee hakemaan sovitusta paikasta tunnille. Tutut reitit tulivat myös tätä kautta hyvin tutuiksi, joilla ajelen paljon nyt autokoulun jälkeenkin! Ajo-ope Lauri oli asiansa osaava ammattilainen ja ihanan kärsivällinen, uskalsin aina kysyä lisäkysymyksiä jos jokin asia tuntui vaikealta. Mulla oli myös aina aidosti hauskaa ajotunneilla ja pikkuhiljaa musta kuoriutuikin hyvä ja itsevarma kuski!”

Mandimai / @mandiawws

”Suosittelen lämpimästi!”

Antin Autokoulussa pystyi suorittamaan opinnot vaivattomasti ja joustavasti omien aikataulujen mukaisesti, jolla oli itselle todella suuri merkitys. Opetus oli laadukasta ja mukavaa! Erityisesti omalle opettajalle Teemulle iso kiitos! Suosittelen lämpimästi Antin Autokoulua kaikille ajokorttia harkitseville!’’

Etta / @el.etta