Lahjakortti Antin Autokouluun

Osta lahjakortti Antin Autokuluun ja anna läheisellesi mahdollisuus aloittaa autokoulu. Valitse lahjakortin arvo ja maksa helposti verkossa. Saat lahjakortin heti sähköpostiin PDF-muodossa. Halutessasi voit myös syöttää lahjan saajan sähköpostiosoitteen, jolloin lahjakortti toimitetaan suoraan hänelle yhdessä henkilökohtaisten terveistesi kanssa.

Voimassaoloaika

2 vuotta

Rajoitukset

Lahjakortti täytyy käyttää yhdellä kertaa, eikä käyttämättä jäävää osuutta hyvitetä.

Toimitustapa

tilaajan ja lahjan saajan sähköpostiin

Tuotetiedot

Lahjakortilla voi ostaa minkä tahansa antinautokoulu.fi:ssä myytävän ajokortti-kurssin. Lahjakortti käytetään niin, että siinä näkyvä alennuskoodi syötetään ilmoittautumislomakkeella, jolloin hinnasta vähennetään lahjakortin arvo.

Lahjakortin rajoitukset

• Lahjakortti on voimassa 2 vuotta.
  • Lahjakorttia ei voi käyttää kuin kerran: eli jos ostettavan kurssin kokonaishinta on alle lahjakortin arvon, loppuosaa ei hyvitetä eikä sitä voi käyttää myöhemmin.
  • Lahjakorttia ei voi käyttää seuraaviin verkkokaupan tuotteisiin: opetuslupapalvelut, teoriakoeherjoittelu.
  • Lahjakorttia ei voi vaihtaa rahaksi.