Harjoitteluohjelma traktorikortin teoriakokeeseen

Traktorikorttia suorittavan harjoitteluohjelma teoriakoetta ja itseopiskelua varten – 100 % rahat-takaisin-takuulla. Saat tilauksen jälkeen sähköpostiisi tunnukset ja linkin harjoitteluohjelmaan – eli pääset harjoittelemaan heti. Voit lisätä mukaan myös mopoauto- tai mopokorttiharjoitukset (+10 € / ajokorttiluokka).

Reset options

Ylimääräinen ajokorttiluokka nostaa hintaa 10 € / luokka.

Kieli

suomi, ruotsi, englanti, venäjä

Lisenssin kesto

1 kk, 3 kk

Ajokorttiluokat

Traktori, mopo, mopoauto

Tuotetiedot

Suomen paras harjoittelupaketti oppilaalle, joka harjoittelet traktorikortin teoriakokeeseen. Ohjelman avulla teoriakoeharjoittelu ja itseopiskelu onnistuu netissä.

Harjoitteluohjelman lisenssi on voimassa 1 tai 3 kuukautta valintasi mukaan. Voimassaolo alkaa vasta ensimmäisestä kirjautumisesta, joten voit tilata nyt heti, vaikka et aloittaisikaan harjoittelua välittömästi.

Tämä harjoitteluohjelma on suosittu teoriakoeharjoitteluohjelma useissa autokouluissa. Käytämme sitä myös Antin Autokoulussa.

Ohjelman sisältö

• Traktoriteoriakoeharjoitus (vastaa Trafin oikeaa koetta)
  • Mahdollisuus lisätä mukaan myös mopoauto- tai mopokorttiharjoitukset (+10 € / ajokorttiluokka)
  • Tilanneharjoitukset kuvasarjoina
  • Liikennemerkkiharjoitukset
  • Sanalliset harjoitukset
  • Yli 1000 tehtävää!
  • Kaikki harjoitukset suomeksi, englanniksi, ruotsiksi ja venäjäksi

Ohjelma toimii kännykällä, tabletilla ja tietokoneella.

Tarvitsetko myös Ensimmäisen ajokortin suorittaja -koulutuksen (EAS-kurssi)? Sen voit tilata täältä.

100 % rahat-takaisin-takuu!

Jos et läpäise teoriakoetta ensimmäisellä yrityksellä, saat rahasi takaisin. Edellytyksenä on, että olet läpäissyt ennen virallista koetta harjoitteluohjelman teoriakokeen 5 kertaa ja lukenut koko oppikirjan.