Harjoitteluohjelma mopokortin teoriakokeeseen

Mopokorttia suorittavan harjoitteluohjelma teoriakoetta ja itseopiskelua varten – 100 % rahat-takaisin-takuulla. Saat tilauksen jälkeen sähköpostiisi tunnukset ja linkin harjoitteluohjelmaan – eli pääset harjoittelemaan heti. Voit lisätä mukaan myös traktori- tai mopoautoharjoitukset (+10 € / luokka).

29 35

Reset options

Ylimääräinen ajokorttiluokka nostaa hintaa 10 € / luokka.

Kieli

suomi, ruotsi, englanti, venäjä

Lisenssin kesto

1 kk, 3 kk

Tuotetiedot

Suomen paras harjoittelupaketti oppilaalle, joka harjoittelet mopokortin teoriakokeeseen. Ohjelman avulla teoriakoeharjoittelu ja itseopiskelu onnistuu netissä.

Tämä harjoitteluohjelma on suosittu teoriakoeharjoitteluohjelma useissa autokouluissa. Käytämme sitä myös Antin Autokoulussa.

Ohjelman sisältö

• Mopon teoriakoeharjoitus (vastaa Trafin oikeaa koetta)
  • Mahdollisuus lisätä harjoituksiin mukaan myös muita ajokorttiluokkia (+10 € / luokka)
  • Tilanneharjoitukset kuvasarjoina
  • Liikennemerkkiharjoitukset
  • Sanalliset harjoitukset
  • Yli 1000 tehtävää!
  • Sähköinen oppikirja (mopo- ja traktorikorttiin, ei mopoautokorttiin)
  • Kaikki harjoitukset suomeksi, englanniksi, ruotsiksi ja venäjäksi

Ohjelma toimii kännykällä, tabletilla ja tietokoneella.

Harjoitteluohjelman lisenssi on voimassa 1 tai 3 kuukautta valintasi mukaan. Voimassaolo alkaa vasta ensimmäisestä kirjautumisesta, joten voit tilata nyt heti, vaikka et aloittaisikaan harjoittelua välittömästi.

100 % rahat-takaisin-takuu!

Jos et läpäise teoriakoetta ensimmäisellä yrityksellä, saat rahasi takaisin. Edellytyksenä on, että olet läpäissyt ennen virallista koetta harjoitteluohjelman teoriakokeen 5 kertaa ja lukenut koko oppikirjan.