Miksi sain laskun kurssin peruutuksesta?

Mikäli verkkoympäristön tunnuksia ei ole käytetty pitkään aikaan ja oppilaaseen ei saada yhteyttä kurssin jatkamisen suhteen, voidaan oppilaalle lähettää peruutusehtojemme mukainen lasku.

Keskeytysmaksu voi myös tulla kyseeseen, jos varsinaiset kurssimaksut ovat myöhässä.

Keskeytysmaksu kattaa toimistopalvelut ja sähköisen ympäristön materiaalit, jotka ovat olleet oppilaan käytössä ilmoittautumisesta lähtien. Tämä maksu vähentää kokonaismaksua, jos oppilas päättää palata jatkamaan kurssiaan Antin Autokoulussa.

Keskeytysmaksu tai kurssin keskeytys eivät kuitenkaan estä oppilasta jatkamasta kurssiaan loppuun asti.

Kaikissa laskutukseen liittyvissä asioissa voi olla yhteydessä info@antinautokoulu.fi.