Miten voin peruuttaa ajotuntini?

Voit peruuttaa ajotunnin vastuuopettajasi kautta lähettämällä hänelle tekstiviestin, WhatsApp-viestiä tai sähköpostia. Vastuuopettajan yhteystiedot löydät Webautostasi etusivulta ja Opetustiedot-välilehdeltä.

Voit myös perua ajon toimiston kautta sen ollessa auki tai sähköpostilla info@antinautokoulu.fi. Lisäksi voit ottaa yhteyttä valtakunnalliseen asiakaspalveluumme puhelimitse numerossa 044 022 1265. Asiakaspalvelu on avoinna ma-to klo 10.00-18.00 ja pe klo 10.00-15.00. Huomioi, että asiakaspalvelun puhelinnumero ei vastaanota tekstiviestejä.

Jos et käytä tai peru sovittua ajotuntia viimeistään edellisenä työpäivänä klo 12:00 mennessä, autokoululla on oikeus periä ajotunnista hinnaston mukainen maksu.

Mikäli perut ajotunnin liian myöhään tai jätät sen perumatta, voimme hyvittää laskun lääkärintodistusta vastaan. Todistus tulee toimittaa autokoululle 14 vuorokauden kuluessa Turvaposti-palvelun kautta osoitteeseen: laskutus@antinautokoulu.fi.