Mistä saan uuden salasanan Webautoon?

Jos unohdat salasanasi, voit nollata sen toimipisteellä tai ottamalla yhteyttä valtakunnalliseen asiakaspalveluun. Voit ottaa yhteyttä omaan toimipisteeseesi sen aukioloaikoina tai soittamalla valtakunnalliseen asiakaspalvelunumeroon 044 022 1265 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@antinautokoulu.fi.

Kun salasana on nollattu, uusi salasana on aina neljä nollaa (0000). Muista vaihtaa salasana heti ensimmäisen kirjautumisen yhteydessä.

Varmista aina, että kirjaudut Antin Autokoulun oppimisympäristöön oikealla käyttäjätunnuksella ja salasanalla. Muista myös, että käyttäjätunnuksen isot kirjaimet sekä loppuosan numerotunnus täytyy olla täsmälleen oikein.

Jos olet vaihtanut salasanasi sanaan, jossa on ääkkösiä tai välimerkkejä, ohjelma saattaa olla kykenemätön tunnistamaan uutta salasanaa seuraavalla kirjautumiskerralla.

Jos et edelleenkään pääse kirjautumaan, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Salasana voidaan nollata vain valtakunnallisen asiakaspalvelun tai oman toimipisteesi kautta.