Voinko suorittaa ajotunteja opetusluvalla ja autokoululla liikenneopettajan kanssa samaan aikaan?

Kyllä, voit saada opetusta sekä autokoulusta että opetusluvalla yhtä aikaa.

Jos päätät yhdistää molemmat opetusmuodot, kerrothan tästä autokoulusi opettajalle. Näin he voivat ottaa tilanteesi huomioon opetuksessa.

Kannattaa myös miettiä aiotko suorittaa ajokokeen autokoulun autolla vai omalla autollasi. Autokoulumme kurssimaksuun sisältyy autokoulun auton käyttö ensimmäisessä ajokokeessa. Jos kuitenkin haluat käyttää omaa autoasi, ilmoitathan siitä ajoissa opettajallesi tai toimipisteellesi. Näin varmistamme myös, että olet saanut kaiken tarvittavan opetuksen, kuten riskientunnistamiskoulutuksen, jota ei voi suorittaa opetusluvalla.

Kun olet suorittanut riskientunnistamiskoulutuksen annamme sinulle kaikki tarvittavat todistukset ajokoetta varten. Ilman näitä todistuksia et voi osallistua ajokokeeseen.