Usein kysyttyä

Milloin seuraava kurssi alkaa?

Autokoulukurssit eivät enää ole sidottuja tarkkaan alkamisaikaan tai -päivään. Voit ilmoittautua kurssille milloin tahansa, ja ne pyörivät jatkuvasti. Autokoulu alkaa aina teoriaopetuksella. Voit aloittaa verkkoteoriat milloin vain maanantaista lauantaihin palveluntarjoajan aikataulun mukaisesti kirjautumalla oppimisympäristösi etusivulta verkkotunnille.

Kun ilmoittautumisesi on käsitelty, toimipiste lähettää sähköpostitse käyttäjätunnuksesi, joilla voit kirjautua omaan oppimisympäristöösi. Voit aloittaa teoriatunnit ja itseopiskelun heti, kun tunnukset ovat saapuneet. Toimipaikka ottaa myös yhteyttä käytännön asioista ja mahdollisuuksien mukaan auttaa ensimmäisen ajotunnin varaamisessa.

Verkkotunteja voi suorittaa maanantaista torstaihin klo 8-22 ja perjantaista lauantaihin klo 8-16.

Onko sinulla muuta kysyttävää?